top of page

ספקיות האינטרנט ושירותיהם המיותרים

שלום חברים ,

עכשיו התקשרו אלי מספקית הגלישה שלי באינטרנט והודיעו לי בחגיגיות שהם שולחים לי למאייל את האנטי וירוס החדש של סימנטק, ובגלל שהם שולחים לי למאייל אז זה יעלה לי יותר זול, משהו כמו 16 שח בחודש . הם כמובן "שכחו" לשאול אם יש לי כבר הגנה נגד וירוסים מותקנת במחשב (יש לי) ודיברו בטון שוטף ומהיר כדאי שלא יהיה לי זמן לחשוב אם אני צריך או לא . פתרון חינם : אנטי וירוס של גריסופט עושה את אותה עבודה בחינם והוא גם אנטי רוגלות (spyware)

זו אחת משיטות המכירה שנוקטות ספקיות האינטרנט על מנת למכור לנו מוצרים שאנחנו לא צריכים, עוד דוגמאות: – אנטיוירוס למאייל (אם מותקן לכם אנטיוירוס במחשב הוא בודק גם את המאייל ) – הגדלת תיבת הדואר – אנטי ספאם למאייל פתרון חינם : אם תשתמשו בשירות חינם של ג'ימאייל לדוגמה או וואלה או יהוו או כל שירות אימאייל מבוסס רשת תקבלו תיבה הרבה הרבה יותר גדולה , בחינם, עם אנטיוירוס חינם, ואנטי ספאם (דואר זבל) חינם .

עוד דבר שהם עושים שמבלבל כל אדם שלא מבין במיוחד במחשבים – הם מציעים להגדיל את מהירות הגלישה שלנו באינטרנט (אינטרנט יותר מהיר ) "זה רק עוד 10 שח בחודש " אז זהו, שזה לא רק עוד 10 שח בחודש … 10 שח בחודש זה רק הסכום לספק האינטרנט, תוסיפו לזה 10 שח~ לספק תשתית האינטרנט זה כבר 20 . סה"כ 240 שח בשנה על מה? על כלום, למה ? כי הגדלת מהירות הגלישה באינטרנט כמעט ולא משפיעה על חווית הגלישה שלנו, האתרים יפתחו באותה מהירות , והכי חשוב ! זה לא עושה את המחשב שלנו יותר מהר ! הגדלת מהירות הגלישה באינטרנט טובה רק למשתשמים כבדים באינטרנט שמורידים ומעלים קבצים גדולים מהאינטרנט על בסיס קבוע .

מקווה שעשיתי קצת סדר בבאלגן … אדריאן

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page