top of page

קורס לבעלי עסקים וקטנים ובינוניים: הקמה של אתרי אינטרנט וקידומם – מה בעל עסק צריך לדעת?

עודכן: 31 במרץ 2020

המפגש הראשון יתקיים ביום 23 בדצמבר 2010, בין השעות: 17:00-20:00

מכללת אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב

במטרה להגדיל את מספר אתרי האינטרנט של עסקים קטנים ובינוניים בארץ ולשפר את ידיעותיהם של בעלי העסקים בנושא, מכריז איגוד האינטרנט הישראלי, בשיתוף עם חברת SEO-Simple על קורס ללימוד הקמה, ניהול וקידום אתרי אינטרנט. הקורס מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להקים ולתפעל בעצמם את אתר האינטרנט של העסק שלהם ולכאלו העוסקים בתחום ומעוניינים להעשיר את הידע (הסדנא אינה מיועדת למפתחים).

הקורס יתקיים במכללת אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב, מתחם הפיקוס, רח' מבצע קדש 38, באולם 302. חניה חופשית קיימת בכניסה למכללה (רח' בני אפרים 218, תל-אביב).

בין הנושאים שיידונו: מחקר שוק וניהול האתר, קידום אורגני, נגישות וסטנדרטים, זכויות יוצרים והיבטים משפטיים, שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ממומן ועוד.

המפגש הראשון יתקיים ב-23 בדצמבר 2010, בין השעות 17:00-20:00.

ההדרכה תתקיים בעלות סמלית וחברי האיגוד יהיו זכאים למחיר מוזל.

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

איך לגרום לאתר וורדפרס שלי לעלות מהר יותר?

איך הצלחתי לגרום לאתר הוורדפרס שלי לשפר ביצועיי טעינה ולמעשה לעלות מהר יותר? בעיקרון, עקבתי אחרי ההמלצות באתר Penguin initiative יש לבצע בדיקת מהירות אחרי כל שינוי מכיוון שלא כל השינויים נחוצים או יעי

כיצד למתג את עצמכם ברשת בפחות מ-500 ש"ח [מדריך]

החלטתם להפוך לאושיית אינטרנט, הקמתם חברה מהפכנית או שאתם פשוט רוצים לקדם את עצמכם באינטרנט? רוב הפעולות הבסיסיות עלולות לעלות לכם הרבה מאוד כסף, במידה ואתם לא יודעים מה אתם צריכים ומה ייחשב כבזבוז מיו

bottom of page