top of page

איך מדפיסים מהטלפון הנייד?

עודכן: 24 במאי 2020

רבים שואלים אותי, איך אני יכול להדפיס משהו מהטלפון הנייד שלי? וכמו הרבה דברים במחשבים, יש את הדרך הקצרה (short and dirty) ו... עוד דרכים.


שתי דרכים קצרות ופשוטות להדפיס מהסמארטפון

שימו לב, בדרכים אלו המדפסת לא צריכה להיות מחוברת לאינטרנט.

  1. העתיקו את הטקסט אותו אתם רוצים להדפיס לתוך דואר אלקטרוני חדש, ושלחו אותו לעצמכם. ניתן כמובן לבצע אותו אותו טריק עם מסמך PDF או תמונה, פשוט שלחו אותם לעצמכם במייל. פתחו את הדואר האלקטרוני שלכם במחשב שמחובר למדפסת והדפיסו אותו.

  2. הדפסה דרך שירות הענן החינמי של גוגל ודפדפן גוגל כרום



דרכים נוספות להדפסה מהטלפון הנייד

ראשית, המדפסת צריכה להיות מחוברת לאינטרנט. אם למדפסת שלכם אין אפשרות חיבור לאינטרנט, חזרו לקרוא על הדרך הקצרה והפשוטה להדפיס מהסמארטפון.

  1. במדפסות רבות ישנה אפשרות להגדיר כתובת דואר אלקטרוני פרטית המאפשרת לשלוח אליה מסמכים במייל מכל מקום, המדפסת מקבלת את המייל עם המסמך ומדפיסה אותו, פשוט כך. איך מגדירים כתובת דואר אלקטרוני פרטית למדפסת? חפשו בהגדרות המדפסת או בתוכנה שהגיע עם המדפסת. חיפוש זריז בגוגל גם יכול לעזור כמובן. אם אתם לא מסתדרים, אתם מוזמנים לשאול בתגובות לפוסט זה.

  2. אפשרות נוספת להדפסה מהטלפון הנייד היא בהתקנת אפליקציה ייעודית מחנות האפליקציות של גוגל או אפל. כך שאם למשל יש לכם מדפסת של HP, חפשו את אפליקציית Smart Print של HP ועקבו אחר ההוראות.

מקווה שהמדריך הקצר הזה עזר לכם בענייני ההדפסה בדרכים. אם יש לכם עוד שאלות, מוזמנים לשאול כאן.

107 צפיות0 תגובות
bottom of page